Handelsbetingelser & Privatlivspolitik
Handelsbetingelser for Housekeepr ApS
Housekeepr ApS
Fabriksparken 38
Glostrup, 2600
TLF: +45 70 60 40 69
CVR: 42 95 69 29
Generelt
Housekeepr ApS stiller services og abonnementsbaseret online tjenester til rådighed på https://housekeepr.dk. Vilkårene er gældende mellem den enkelte bruger og Housekeepr ApS.
Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem Housekeepr ApS og én fysisk person (herefter “Brugeren”) vedrørende Tjenesten.
Disse Betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem Brugeren og Housekeepr ApS. For at få adgang til Tjenesten, skal Brugeren læse og acceptere handelsbetingelserne.
Ydelsens omfang
Som kunde har du adgang til Housekeepr ApS’ tjenester og services bestemt ved bestilling.
Adgang til kunde app
Du får adgang til housekeepr app’en efter bestilling af service under ”Beregn pris og bestil” på vores hjemmeside: https://housekeepr.dk. Alternativt skal du bestille igennem telefonisk kontakt.
Registrering
Brugeren er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må Brugeren kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.
Brugeren skal opbevare Login-oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.
Hvis Brugeren får mistanke om ulovlig brug af Brugerens Login-oplysninger, skal Brugeren omgående underrette Housekeepr ApS samt ændre sit password.
Tilpasninger og ændringer
Housekeepr ApS forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for abonnementerne. Ændringen skal meddeles til Brugeren senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er Brugeren berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis Brugeren ikke opsiger abonnementet, før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for Brugeren, gælder med det samme uden opsigelsesret for Brugeren.
Klage & Kvalitet
Har du kommentarer til den udførte service, hører vi gerne fra dig. Du skal skrive til os senest 24 timer efter udførelsen via Housekeepr app’en, medsend billeder så vi kan se hvad det drejer sig om og hvor det er. Det giver os mulighed for at rette op på misforståelser og/eller give kompensation.
Skade og Forsikring
Opdager du en skade, som vi ikke selv har opdaget eller gjort dig opmærksom på, skal du skrive til os via Housekeepr App indenfor 24 timer efter den udførte service med billeder af det beskadigede.
Kan vi anerkendes som skadeforvolder, vil sagen blive overdraget til vores forsikringsselskab. Alt efter skadens omfang vil beløbet blive udbetalt enten direkte af forsikringsselskabet eller af os.
Betalingsløsning mm.
Housekeepr ApS modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, MasterCard, Mobilepay.
Housekeepr ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder, at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Alle fakturaer indeholder et processerings gebyr, og alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Der bruges følgende valutaer til prissætning: Denmark - Kroner (DKK).
Wallet
Vi administrerer dine betalinger gennem et “wallet-system”. Her indbetales for dit forventede forbrug i den betalingsperiode, du har valgt på dine forskellige abonnementer. Først når en service er leveret, trækkes beløbet fra din wallet. Og har du penge til gode i din wallet, vil de automatisk blive fratrukket på din næste indbetaling.
I Housekeepr app’en kan du nemt få et overblik over din wallet, samt alle bilag for indbetalinger og serviceleverancer mm.
Specifikt for rengøring
Rengøring & oprettelse af dit hjem
Når du har lavet din bestilling skal du downloade Housekeepr app’en og oprette dit hjem - du bliver automatisk bedt om dette, efter log ind. Her har du blandt andet mulighed for at til- eller fravælge, hvilke rum der skal rengøres.
Rengøringen udføres på baggrund af vores faste rengøringsprogram, som kan ses på hjemmesiden eller inde i kundeappen, medmindre andet aftalt.
Det er kundens ansvar at der er ryddet op i boligen. Jo bedre der er ryddet op, jo bedre bliver rengøringen.
Betalingsintervaller & rabatter
Som kunde hos Housekeepr har du mulighed for at vælge et af følgende betalingsintervaller og opnå de tilhørende rabatter.
- 1 måned forudbetaling (0 % rabat)
- 3 måneder forudbetaling (7 % rabat)
- 6 måneder forudbetaling (15 % rabat)
Første abonnementsbetaling sker umiddelbart efter bestilling og dækker dit forventede forbrug i første betalingsperiode, som går fra starten af indeværende måned og 1, 3 eller 6 måneder frem. Efterfølgende betalinger sker d. 21. i sidste måned af igangværende betalingsperiode, og dækker dit forventede forbrug i den næste betalingsperiode.
Alle rengøringer, der er planlagt ved aftalens indgåelse, vil blive udført med den aftalte rabatordning.
Engangsbesøg trækkes automatisk efter endt udførsel.
Opsigelse af abonnement & binding
Din bindingsperiode matcher dit betalingsinterval - det kan være enten 1 måned, 3 måneder eller 6 måneder. Binding er altså lig med den seneste periode du har betalt for. For at sige op eller ændre dit betalingsinterval, skal du bruge din Housekeepr App.
Efter 6 måneder, vil din binding dog maks være 1 måned. Opsiger du inden en betalingsperiode udløber, mister du værdien af rabatten for den valgte betalingsperiode.
Nøgler & Returnering af nøgler ved opsigelse
Housekeepr opbevarer forsvarligt jeres nøgler. Skulle nøglen mod forventning bortkomme sørger vi øjeblikkeligt for at få omstillet alle låse på vores regning. Nøglerne kan afleveres på flere måder ved en opsigelse.
- Vi afleverer nøglen ved sidste rengøring.
- Hvis du opsiger pr d.d., vil vi smide nøglen i postkassen indenfor 10 hverdag.
- Du kan naturligvis også selv komme og hente nøglen ved vores adresse, hvis det er meget akut.
Aflysninger af services/besøg
Aflysning og flytning af besøg sker udelukkende via din Housekeepr app. Her kan du trykke på det pågældende besøg og aflyse eller flytte opgaven.
Du kan gratis flytte dine forudbetalte besøg til en anden dag. Flytningen skal dog senest ske dagen før besøget.
Aflysninger af forudbetalte besøg koster 30% i gebyr.
Specifikt for vinduespudsning
Forudbetaling og wallet
Med vinduespudser-abonnement betaler du for første besøg den dag, du laver ordren. Efterfølgende trækkes der penge op til 1 måned forud.
Pengene bliver trukket på din betalingsløsning og sat ind på din wallet, hvorfra pengene trækkes, når vi har udført vinduespudsningen. Du kan altid se dine indbetalte beløb i app’en under wallet. Alle transaktioner og bilag kan findes i Housekeepr app’en under wallet.
Opsigelse af abonnement og binding
Når en service er betalt forud er den en del af abonnementets binding. For vinduespudsningen betaler man én måned forud.
Adgang
Vi pudser kun de vinduer vi har adgang til.
Udendørs bruger vi rentvandsanlæg, der kan nå op til 3. sal. Hvis du bor højere, skal du være hjemme når vi kommer, så vi kan pudse indefra.
Hvis du skal have pudset indendørs, eller i aflåst gård, skal du ligeledes være hjemme til at åbne op.
Der skal være ryddet foran vinduerne så vi kan komme til.
Ændring af bestilling
Hvis der er bestilt forkert retter pudseren bestillingen. Den rettede pris skal dog godkendes af kunden - enten over telefon eller fysisk samtale. Hvis kunden ikke kan kontaktes, tager vi de vinduer der er bestilt og ikke evt. ekstra som ikke er lagt på bestillingen.
Ankomst
Vi gør vores bedste for at ankomme i det tidsinterval du har valgt når du har bestilt - der kan dog være mindre forskydninger i ankomst på op til 30 minutter inden eller 30 minutter efter det valgte tidsinterval.
Du kan altid se forventet ankomsttidspunkt i app’en.
Booking - tid & dato
Når du bestiller, skal du vælge tid og dato for første besøg. Det samme gælder for engangsbesøg.
Ved abonnement bliver fremtidige besøg automatisk booket ind cirka 3 uger før den uge du skal have besøg næste gang. Vi booker automatisk dine fremtidige besøg ind så det passer med den besøgsfrekvens du har valgt i dit abonnement. Du kan gratis flytte dit besøg i app’en.
Besøgsfrekvens & rabat
Når du bestiller abonnement, kan du vælge at få besøg hver 4., 8. og 12. eller 24. uge. Jo oftere du får besøg, jo højere rabat får du. Du kan se rabatten når du bestiller.
I Housekeepr app’en, kan du altid ændre intervallet mellem besøg.
Aflysninger af services/besøg
Aflysning og flytning af besøg sker udelukkende via din Housekeepr app. Her kan du trykke på det pågældende besøg og aflyse eller flytte opgaven.
Det er gratis at aflyse et besøg indtil 7 dage før besøget. Herefter koster det 30% i gebyr.
Aflyser du samme dag som du skulle have haft besøget, vil du blive trukket for hele det oprindelige beløb for besøget.
Vindueskarme & radiatorer
Det er vigtigt, at vindueskarme og radiatorer er robuste nok til at vinduespudseren kan lægge vægt derpå. Når vi udfører vores arbejde, er det uundgåeligt, at vi kommer i kontakt med karme, radiatorer og andre dele af vinduet. Vi har ikke ansvar for eventuelle skader på radiatorer og karme. Vi opfordrer kunderne til at informere os om eventuelle sarte eller skrøbelige dele, så vi sammen undgår skader.
Skader på vinduer
Det er kundens ansvar at sikre, at vinduerne kan åbnes og lukkes problemfrit. Skulle der ske skader ved åbning og lukning af vinduer, påtager vi os derfor ikke ansvar for skaderne.
Om ridser
Vinduesglas er typisk modtagelige for ridser, som ofte først bliver bemærket, når vinduerne er frisk pudset og sollyset falder direkte ind. Vi anvender specialudstyr beregnet til vinduespolering, der er udviklet til at være nænsom mod glasset og forhindre ridser.
Afrensning
Efter bygningsarbejde eller facaderenovering kan det være nødvendigt med en grundig afrensning af vinduerne. Dette indebærer en grundig vask, efterfulgt af afrensning med en skarp kniv og efterfølgende vask/polering. Dette trin er essentielt for at fjerne vedholdende snavs som maling eller mørtel. Afrensning skal bestilles som tilvalg i app’en eller her på websitet, når du bestiller din vinduespudsning. Housekeepr ApS fraskriver sig ansvaret for eventuelle ridser på vinduer efter udført afrensning, men vi er altid klar til at tilbyde professionel rådgivning og anbefalinger, før arbejdet påbegyndes.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Housekeepr ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mailadresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Housekeepr ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, så du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Housekeepr ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige i Housekeepr ApS er: Jakob Frydendal Jensen.
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Housekeepr ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@housekeepr.dk.
Cookies
På https://housekeepr.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://housekeepr.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere Housekeepr ApS’ hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/.